سؤالات متداول

سوالات متداول حسابداری و مالیات و نرم افزار

صاحبان کسب و کار با شروع فعالیت، می‌بایست نسبت به استقرار تیم حسابداری اقدام نمایند. انتخاب مدیر مالی و کارشناس متبحر و متعهد از حساسیت بالایی برخودار بوده و در عملکرد بنگاه اقتصادی تأثیر جدی خواهد داشت. نگه‌داشت و هم‌سو بودن نیروی انسانی و همچنین ارتقاء سطح علمی آنان، چالش بعدی مدیران ارشد می‌باشد. بدیهی است همکاری با مؤسسات خدمات مالی، بخش مهمی از این دغدغه را برطرف خواهد نمود.

متنوع ارائه خدمات حسابداری در مؤسسات خدمات مالی، باعث گردیده تا مدیران تصمیم‌گیر در خصوص گزینش و انتخاب کارشناسان مالی دقت و مهارت بیشتری بکار برده و در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، همواره نسبت به ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی شاغل، تمرکز بیشتری از خود بروز داده‌اند.

علت تبحر نیروی انسانی آموزش‌دیده در مؤسسات خدمات مالی چیست؟

​​​​چرا برون‌سپاری عملیات حسابداری، مقرون‌ به‌صرفه است؟

فن‌‌آوری ابری، چگونه هزینه استفاده از نرم‌افزار را کاهش می‌دهد؟

خرید حق امتیاز سیستم‌های مالی یکپارچه معتبر و توانمند و همچنین خرید سخت‌افزار مورد نیاز، مبالغ قابل توجهی از سرمایه در گردش بنگاه اقتصادی را به خود اختصاص خواهد داد و عدم وجود این سرمایه، باعث انتخاب سیستم‌های با کیفیت نامناسب می‌گردد، لذا با استفاده از بستر ابری و پرداخت هزینه‌های بسیار اندک، امکان دسترسی به نرم‌افزار و سخت‌افزار قوی و قابل اتکا میسر می‌گردد.